lördag 23 april 2011

Tävling i Södertälje

Ja idag var det dags för tävling i Södertälje och jag följde med trots att det inte kanske var allt för barnvagnsvänligt, men Per fick den stora äran att dra upp barnvagnen o sen var vi kvar där hela dagen i princip. Oskar var snäll hela dagen men lite grinig på slutet då han började bli lite trött, men så somnade han fint hos pappa en stund innan vi skulle åka hem så blev han snäll o glad igen :) Det har vart en fin dag idag, riktigt "vårigt" ute, varmt och skönt och soligt! Inte mycket att klaga på här inte! :)

Igår hade vi besök av min kära kusin med familj, det var riktigt trevligt fast deras barn var lite "sockerhöga" efter att ha ätit massa påskgodis så de stojade runt och Oskar var trött och grinig då han inte sovit på förmiddagen som vi brukar göra. Så när de hade gått hem fick han mat o så tuppade han av i ca 4 timmar. Igår fick jag även lite egentid då Per skulle till Cykloteket inne i stan och hämta nya hjul så jag tyckte han kunde ta med sig Oskar så jag fick ett par timmar för mig själv då jag kunde ta en dusch i lugn och ro och hann med att slappa på soffan en liten stubd oxå. Riktigt nice!

Nu ska vi slappa nån timme innan det är dags att åka till Farsta för lite påskmiddag tillsammans med mina föräldrar. Får vi se hur det går för Oskar. Han kommer troligtvis att däcka då han nästan inte sovit nånting idag..!

Inga kommentarer: