onsdag 6 april 2011

Långa promenader

Ja för att få dagarna att gå blir det en hel del långpromenader. Har typ 2-3 rundor nu på ca 7-8km så nu har jag vart ute o gått nästan varje dag. SKönt att få komma ut lite och få lite frisk luft. Blir ju inte så mycket man gör om dagarna, tar en liten tupplur med Oskar på förmiddagen, ut och går en promenad sen försöka underhålla honom på eftermiddagen tills det är dags att sova typ.. Igår blev det massa knatande. Först var det upp vid sju då vi skulle ner till Skärholmen och skaffa oss en pappa till Oskar. Så då gick vi ner dit. Och eftersom jag inte har något busskort fick jag gå hem och Per åkte till jobbet. Sen snackade jag med Jessica på eftermiddagen och vi tog en promenad så det blev väl dryga milen jag fick ihop igår. Det känns i benen så idag blev det fram och tillbaka till Sats nere i Kungens Kurva för att säga upp mitt träningskort. Är ju ute och går så mycket ändå så det känns onödigt med ett träningskort. Sen blev det en sväng in i Skärholmen för att leta efter en lite tunnare overall till Oskar och jag hittade en fin på KappAhl. Får vi bara hoppas att Per tycker detsamma. Nu ska vi se om jag kan få nåt i magen, om jag vågar lägga ifrån mig Oskar som somnat på min mage...! Har bara ätit en tallrik med mjölk o müsli, det börjar kurra lite lätt i magen...!

Inga kommentarer: