torsdag 21 april 2011

Glad påsk!

Ja så blev det påsk i år igen då! =) Inga påskkärringar har vi haft på besök heller.. =( Fast, det bor ju inte direkt några barn här uppe på kullen mer än Oskar och han kanske är lite liten än. Ska va om jag klär ut mig till häxa och tar med mig Oskar då, fast då kommer nog grannarna att ringa psyket haha!

Annars har veckan rullat på, Oskar har vart ganska glad och lugn, han jollrar som fan, så vi får väl se när det kommer nåt ur munnen som man kan tyda. Magen är mycket bättre nu oxå så det känns bra, har tom kunnat dra ner på antalet doser av magdroppar oxå, skönt värre! =)

Annars har det inte hänt så mycket här i veckan, har vart ute och gått en hel del som vanligt, plockat lite här hemma och så.

Imorgon kommer kusin över med familj och hälsar på och på lördag ska vi till Pers föräldrar och äta påskmiddag. Per har tävlingar i SÖdertälje på lördag och söndag, har inte bestämt mig för om jag ska följa med för den tävlingen är inte direkt på ett barnvagnsvänligt ställe och jag tänker lixom inte sätta mig på en stubbe in the middle of nowhere för att amma.. Får se hur det blir med den saken.

Här är en bild på Oskar som jag bara måste dela med mig av, iklädd den fina polisbodyn han fick av mormor och morfar.. äh fan, den tog jag med mobilkameran, får lägga upp den i ett separat inlägg. Bjussar på två andra bilder istället! =)



Oskar har plockat tussilago ute på Värmdö




Och här provsitter vi farsans nya cykel.

Inga kommentarer: