torsdag 20 januari 2011

Väntan fortsätter...

Ja, nej jag vet väl egentligen inte vad jag ska skriva här mer än att väntan fortskrider utan några som helst framgångar...! Började kolla på andra boxen av Tre Kronor, speciellt bra är det väl kanske inte men man får sig ett gott skratt i vart fall..! =) Har inte gjort nåt direkt idag, hängt upp kläderna vi tvättade igår och bäddat sängen.. Japp, så upphetsande var min dag.. Ska se om man orkar gå ut och gå en kortissväng imorgon så man får lite luft.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå...skulle h*n inte komma ut den 17´de...vad är det för en liten krabat att hålla er på sträckbänken så där ;)

Mmmm, jag gick ju 5 dagar över tiden med T och tiden har aldrig gått så långsamt, så jag vet hur jobbigt det kan vara.

Tänker på er och är så nyfiken på den lille :)
Puss och kram!!! <3

Karin