onsdag 12 januari 2011

Första vilodagen...

Ja idag kan man nog kalla det för första riktiga.. Har inte haft nåt inbokat alls och igår slängde vi de sista sopsäckarna vi (Per) fick ihop så nu är det rent här hemma! =)

Igår var jag ut till Sickla en sväng och åt lunch, sen var jag inne på Lindex, HM och KappAhl för att leta barnkläder i strl 50-56, men det var ju inte det lättaste...! På Lindex och HM fanns det knappt något i den storleken och på KappAhl såg det mest ut som skit det som fanns.. Fick en jättefin body av mamma och pappa från KappAhl, men de tillhörande byxorna såg mest konstiga ut :( Var inne på nån butik som hette Name It, men det fanns inget neutralt och det som fanns kostade typ 250kr/styck och det tycker jag är lite väl mycket för nåt de kan använda under så kort tid, så det fick vara..! Så på väg hem blev det en tur in i Liljeholmen där jag hade bättre tur. Hittade lite på rean och på HM fanns det en hel del att välja på! =) Sen åkte jag hem och kollade på Helt Apropå 25 år



Sen när Per kom hem tränade han lite, sen åkte vi och kastade grejer och stannade till i Årsta och åt sushi, det var riktigt mumsigt!!

Imorse gick jag upp med Per och åt frukost och sen gick jag och la mig igen, när jag vaknade sen slappade jag bara hela dagen. Har läst lite och kollat igenom Solsidan. Riktigt roligt måste jag säga, har bara sett något enstaka avsnitt tidigare! Och nu sitter jag här och slappar och kollar gamla Simpsonsavsnitt medans Per är ute och åker skidor! Imorgon blir det slappa igen, det mest ansträngande jag ska göra är väl att steka pannkakor tror jag och gå ner till Ica o handla mjölk, det är rätt lagom! ;)

Inga kommentarer: