onsdag 5 januari 2011

Det närmar sig..

Bara 12 dagar kvar nu tills det är dags, men vi får väl se om den lilla krabaten kommer behaga komma ut i tid eller om den vill stanna lite till eller komma tidigare.. Det gör väl inte så mycket nu om den kommer tidigare, men det skulle ju va skönt att få va lite ledig och bara ta det lugnt innan den ploppar ut. Hade halvdag idag så jag slutade vid 12 så nu ligger jag på soffan och tar igen mig. Rätt så nice! Per skulle sluta runt ett och sen ska vi väl ner till Ikea en sväng och köpa ett skötbord så vi kan byta blöjor på den sen! =) Så får vi se om vi hittar nåt annat skojsigt man kan köpa! =)

Annars rullar det på. Nyår var lugnt, vi var med Nicke, Jocke och Malin och deras respektive hemma hos Malin o hennes kille och åt middag och snackade skit. Blev en lugn kväll för mig och Per, men vi kom väl hem runt halvtre nånting. Sen gick vi och la oss och vaknade vid halvtolv och då hade jag ett sms från Carro att de skulle va hos oss om ca 20min (detta skickades en kvart innan jag läste det).. Det var nämligen time för jul nummer 2 hemma hos mamma och pappa tillsammans med Chrille och Carro. Det var riktigt trevligt, riktigt julmiddag med kalkon och massa klappar under granen. Fick massa fina klappar, den bästa/roligaste var en t-shirt från Chrille och Carro som de köpt på GeKås med en bild på "Kjell" och sen under honom står det "jag orkar inte gå här" tror jag det var. Ska ta bild sen och lägga ut! =) Oscar fick oxå fina presenter, massa kläder och ett lite babygym som jag ju sen var tvungen att sätta ihop så nu står (ligger?) det så fint på golvet så!!

Inga kommentarer: