måndag 10 januari 2011

Första dagen som "lattemorsa"

Nästan i vart fall! ;) Ja idag var det första dagen man var hemma då. Var duktig och gick upp samtidigt som Per och åt frukost med honom, sen stack han iväg vid halvåtta tiden och jag satte igång och började rensa lite bland massa papper som ligger och skräpar. Dock var ungefär 90% papper som tillhörde Per, typ massa papper om bilen och massa datapapper och sånt så det blev inte så mycket rensa där, men lite blev det. När jag var klar med det la jag mig på soffan och slappade lite, men det är inte nåt kul alls på teven nu om dagarna ju, så vid nio nånting la jag mig i sängen och läste en bok och slappade lite! Helt ok faktiskt! ;)
Sen var det dags att hoppa upp och fixa sig i ordning lite och åka in till stan och träffa Cissi. Det var riktigt trevligt, var inne på HM och kollade om de hade några barnkläder på rea, eftersom jag vid en liten inventering såg att vi inte hade direkt några bebiskläder i de minsta storlekarna så jag hittade två set med body och byxor för en hyfsad billig penning! Sen gick vi o tog en fika, måste ju öva på livet som lattemorsa och jag tyckte nog att det passade mig rätt bra ;) Sen kom Per in till stan och mötte upp oss så åkte vi hem och lassade in allt skit i bilen som ska kastas och åkte till Östberga återvinningsstation för att slänga iväg skiten så nu är det så fint här hemma så! =)
Imorgon blir det en tur ut till Sickla och äta lunch med Natta och Sussie, ska bli riktigt trevligt! =)

Inga kommentarer: