lördag 29 januari 2011

Sovmorgon!

Ja idag blev det en redig sovmorgon, man får passa på medans det går! ;) Vaknade till vid tie nånting och det verkade även som att Per var på väg att vakna då oxå, men det blev noll reaktion där så jag "skulle bara blunda lite" och vaknade till igen, då var klockan tolv.. Hade inte riktigt lust att gå upp så jag vilade en stund till och vaknade sen av att Per petade på mig och mumlade fram nånting om att klockan var ett..! Ja så det kan gå! Men nu känner man sig hyfsat utvilad i vart fall, så det är skönt!
Var ute och gick 20minuter för jag tänkte att kanske tyngdlagen ville göra sitt, men ja, vi får väl se..! =) Sen skulle jag diska och fick för mig att jag skulle svabba köket så nu har jag skurat av kaklet och gjort ordentligt rent med Cillit Bang allrengöring så nu är köket skinande rent! =) Per är ute och cyklar (hihi, kan man ju tolka som man vill..) så vi förhoppningsvis tycker han att jag gjort det fint när han kommer hem! =)
Nu sitter jag och slappar framför femman och slöglor på Polisskolan del 1466343 typ.. ;)

Inga kommentarer: