torsdag 12 november 2009

Veckorna går ju så sjukt fort!!!

Redan torsdag kväll.. Känns som det var igår jag tog vaccinsprutan, men det var ju en vecka sen nu..!

Och imorgon blir det fira av, då ska jag och Per fira att vi stått ut med varandra i 11 år! Imorgon kväll/natt är det exakt 11 år sedan vi träffades ute på krogen. Då trodde man ju inte att man skulle sitta här i Sätra nu. =) Säger som jag skrev för ett år sedan på vår 10årsdag, man hinner ju knappt med!!! Får vi se hur vi ska fira detta i år då! Kruxet är ju bara att i år är det Per som sticker iväg över helgen. Han ska ner till Göteborg och köra cykelcrosstävling i Borås/Göteborg så jag ska va hemma själv =(( DUMMA! =( Kommer sakna honom massor!! Jag får väl ta ett glas vin och skåla för mig själv eller nåt! Pussinuss min lilla älskling!!!!

Får se om man hittar på nåt kul nästa vecka kanske, eller om vi gör nåt i kombination med att vi firar hans födelsedag om 2 veckor.

Annars rullar det på bra! Har känt mig lite piggare idag, nästan som en människa.. Känns dock som att det är väldigt långt till nyår när man får lite ledigt.. Ska nog ta o sova nu. Imorgon lär man i vart fall somna tidigt..! =)

Inga kommentarer: