tisdag 17 november 2009

Kursdags

Ja så var det dags för kurs igen, men det börjar inte förrän halvtolv så jag behövde inte komma till jobbet innan. Skönt att ta det lite lugnt innan. Men jag har vart duktig nu på morgonen. Jag gick upp samtidigt som Per vid sju imorse, åt lite frukost sen gick jag faktiskt och tränade!! =) Det blev lite crosstrainer, 10min på roddmaskin (höll på att dö!!! Fy *** vad jobbigt det var!!!) Kom hem för nån halvtimme sen o sitter o slappar i soffan framför Oprah. Ska alldeles strax gå o göra mig i ordning. Har egentligen ingen lust att gå utanför dörren då det spöregnar ute. Blä!!!
Får se hur mycket fika det är på den här kursen.. Förra omgången var det kakor o godis typ hela tiden..! Tur man tränat lite.. ;)

Igår var jag och Per ute och åt middag och gick på standup. Det var en riktigt mysig kväll. Vi åt middag på Kamarina, en grekrestaurang vid Skanstull. Delade på en mezetallrik till förrätt, souvlaki til huvudrätt och grekyoghurt med honung och valnötter till efterrätt. MUMS!! Sen gick vi vidare till Boulevardteatern och kollade på Standup istället för bio med gratis popcorn som vi vart på några gånger förut. Det var riktigt roligt. Bland annat så var "Simon från Strängnäs" där. Såg honom förut en gång när vi var på Blue Moon Bar på standup där så jag börja skratta bara han visa sig på scenen. Sen satt jag o skratta så jag grina nästan när han satte igång. Sen var det Martin Lagos som vart med i Comedy Fight Club och några andra som jag inte kommer ihåg vad dom hette. Måns Möller fick avsluta det hela, han var sådär. Han var ganska rolig men lite väl gapig o flamsig ibland. Men det var en riktigt rolig kväll!!!

Nu är det dags att gå o göra sig iordning, så man inte ser ut som ett troll när man går utanför dörren! :P

Inga kommentarer: