lördag 21 november 2009

Nästan fjortisbio

Nyss hemkommen från bio med Jimmy och Åsa... Vi var och såg New Moon. Det var vi fyra och 500 ylande fjortistjejer... Det var ju en upplevelse... Så fort den där Pattinsson dök upp på bioduken var det ett jäkla ylande... Sen var det nån annan kille som skulle va så himla snygg, då ylade de oxå som bara den... Kommer det fler filmer i samma serie ska jag nog ta och se den hemma.. Men filmen var helt ok tycker jag. Vi såg första filmen igår, Twilight.. Jag var dock ganska trött så jag somnade efter halva filmen.. Vilket visserligen inte känns som att det gjorde så mycket :)
Annars har det inte hänt så mycket idag.. Tog en ordentlig sovmorgon idag, sen var jag faktiskt ute och gick en timme. Passade på när solen sken för en gångs skull. Känns inte som att det händer allt för ofta.. Man får njuta av det lilla!

Inga kommentarer: