tisdag 10 november 2009

Helt färdig

Jag känner mig helt färdig och jag tror jag kommer somna sött inatt.. Kom isäng alldeles försent igår kväll eftersom vi hade tvätten.. Var ju hur mycket som helst så det blev 6 maskiner totalt. Sista maskinerna fick vi stå och hänga upp här i lägenheten så det tog ett tag.. Sen har det var sjukt mycket på jobbet.. Är en person kort och det ringer som 17 vilket är lite surt när man håller på med nånting så måste man avbryta, men det är kul! Dagarna går fort, fast jag känner att jag börjar arbeta efter samma taktik som på förra jobbet när det var mycket, dvs att man håller på med tre ärenden samtidgt.. Inte konstigt att man blir förvirrad och trött i huvet då :) Inte så bra, måste lära mig att lägga av med det där...!

Nu väntar jag på att Per kommer hem från sin träning, sen blir det film. Vi var lite lata idag och köpte thaimat på nåt nyöppnat ställe nere vid tunnelbanan.. Snart kommer det även att öppna en kolgrill i en lokal där det var ett konditori innan. Ska bli kul med mer matställen än pizzerian, men lite synd är det att konditoriet försvann då de hade jättegoda semlor..

Inga kommentarer: