söndag 5 juli 2009

söndag igen!

Och ingen tävling den här helgen så vi är bara hemma och gör ingenting. Rätt skönt att inte ha nånting inplanerat.
Har haft det ganska lugnt på jobbet oxå, märks att det börjar bli sommar och folk börjar droppa av på semester, så i fredags åkte jag hem strax innan fyra. Sen kom min kompis Nathalie över med en kille från vårt kontor i Göteborg som var här och hälsade på. Vi drack lite vin o snackade skit o körde lite GUitarr Hero och Singstar.

Igår var vi hemma hos mina föräldrar och åt middag. Blev grillat. Riktigt gott var det! Till det fick vi hemmagjord potatissallad och salsa gjord på avokado och papaya. Man gick ju inte därifrån hungrig i vart fall! =)Var hemma strax efter tio på kvällen och somnade på soffan när vi skulle kolla på film, så den stängde vi av och kollade klart på imorse.

Nu väntar jag på att Per ska bli klar så ska vi åka in till stan en sväng o kolla lite. Sen kommer Johnny o Marie över. Ska se om vi hittar nån kul resa i sommar. Kanske blir en vecka till Turkiet eller nåt annat nytt ställe man inte vart på förut. Rhodos skulle va kul att åka till oxå, har aldrig vart där.

Och bara en vecka kvar att jobba!!! Sen semester o sen ska jag bara komma in vecka 32 för att lära upp en annan tjej. Troligtvis kommer det nog va rätt lugnt den här veckan oxå, kanske man kan smita lite tidigare. =) Det ska jag i vart fall göra imorgon, då ska jag besöka frissan o singa och klippa.

Inga kommentarer: