torsdag 9 juli 2009

En dag kvar!!!

Sen är det semester!!! TJOHOOO!!! Och min nästan sista dag!! Känns inte riktigt som sommar när regnet vräker ner, men lite nånstans börjar jag att inse att det snart är slut på Intrum. Man sitter o rensar mailen, lägger ut manualer, spar ner dokument och annat. Typ ingen av dom som är på kontoret imorgon kommer vara inne vecka 32 när jag ska in och lära upp min efterträdare, så imorgon blir det till att säga hejdå. Kommer kännas tungt och tråkigt, och för att smöra lite för dem håller jag som bäst på att baka äppelkaka. Per ville oxå ha men han fick pannkakor istället, så han är nog nöjd.

Och snart åker vi till Bulgarien oxå! Ska bli riktigt kul och spännande att testa nåt helt nytt ställe. Svarta Havet ska vi bada i! Kommer nog inte att vara så mycket roliga fiskar och koraller, men jag är nöjd bara jag har lite vatten att svalka mig i, en solstol och en bra bok!! Tidigt blir det dock då vi åker kl 06.00 på morgonen. Fast hellre det än att komma ner och åka hem mitt i natten. Har gjort det en gång, var inte jättekul att komma ner vid midnatt och sen komma hem typ tre på morgonen...

Inga kommentarer: