torsdag 23 juli 2009

AHHH så nice!!

Nu har vi vart här i 5 dagar o det är såå skönt!!! Vi har badat i havet, badat i poolen, vart på utflykt, promenerat och idag har jag o Per vart på AquaPark! Kom ner i söndags vid lunch, slängde in väskorna på rummet, på med bikinin och ner till havet. Där låg vi och halvsov eftersom vi skulle bli upphämtade vid tretiden av Jonny o Marie. Kom isäng vid halv ett eller nåt, var så uppspelt så jag kunde inte sova. Sista gången jag kollade på klockan var den två! Resan till Arlanda gick bra, checkade in, gick ombord o somnade omedelbart på planet och sov i princip hela vägen ner. Halvsov på stranden, o la oss sedan vid poolen där vi oxå somnade till. Blev en tidig kväll!

I måndags tog vi det lungt på dagen, softade på stranden och vid poolen. På kvällen hade vi lite fest, så det blev lite förfest på rummet, sen gick vi vidare till en bar och startade upp lite lätt med HappyHour drinkar och karaoke. Jag och Marie drog igång hela publiken med Living on a Prayer och lite andra låtar. Vet inte vart Per har sparat ner bilderna så jag får ta det sen. Sen gick vi vidare till nåt dansställe där jag o Per dansade till tre nånting. Var smått seg i tisdags så då tog vi en tur in till gamla Nessebar, en fin liten by ca 5km härifrån där vi strosade omkring och kollade på gamla hus och massa turistbutiker. Satte oss och tog en glass på ett ställe som låg på en höjd så man såg ut över havet. Kanonvackert! Sen gick jag och Per hem därifrån. 5km promenad i värme och ballerinaskor. Inte det mest optimala direkt! =)

Igår blev det en tur till ett ställa som heter Sveti Vlas som skulle vara en lugn liten fiskeby med shopping o små fiskebodar, men det enda vi såg var massa nybyggda hotell så vi traskade hem igen, 7km i flipflops ;) Jag och Per stannade visserligen på väg hem och åt pannkakor. MUMS!!

Idag blev det en tur till AquaPark, ett vattenland dom gjort massa reklam för så jag och Per drog dit och där blev det en heldag!! Vi kom dit vid tio nånting och drog hem vid femtiden. Åkte massa vattenrutchkanor och "lazyriver" och guppade i en vågmaskin, så det var riktigt nice!! Tog en promenad hem o slappade lite i lobbyn.

Nu ska vi till nån restaurang och titta på Magic Show, säkert nån b-underhållning, tror knappast dom har flugit hit Joe Labero.. ;) Ungefär vad vi orkar med idag! =)

1 kommentar:

http://www.skotornet.se/blogg sa...

Vi vill se bilder från bulgarien *ler*