fredag 31 juli 2009

Hemma igen!

Eller ja, hemma har vi ju varit sen i söndags, men efter att nån tant suttit och hostat hela flygresan hem har jag varit däckad i feber ungefär hela vecka. Känns ju sådär att slösa bort hela sista veckan på att ligga och vara sjuk. Känns som att tempen gått som en bergochdalbana här. Det har vart allt mellan 36.5 till 39 grader. Igår var den normal, 36.9 på dagen, men vaknade mitt i natten av att jag kände mig varm, jo mycket riktigt, den hade gått upp till 38 igen. Man blir ju GALEN rätt ut sagt!!! Har inte ansträngt mig alltför mycket den här veckan. Har köpt första säsongen av Varuhuset så det har jag kollat på. Är rätt skoj att se på faktiskt!!!

Ska in och jobba nästa vecka, men bara halvdagar för att lära upp den nya tjejen så det är är ju rätt nice. Får man ju fortfarande hela eftermiddagen kvar att göra vad man vill på. =)

Här kommer ett litet urval av bilder från semestern

Hotellpoolen



Nere vid havet och den 7km långa stranden



Jag o Marie sjunger karaoke, "Living on a Prayer" Jäklarns så bra vi var!!
HAPPY HOUR!!! Köp en - få en på köpet!


Pannkaka! Hade hört rykten om att de var suveränt goda så det var man ju tvungen att se om det stämde. :)

Fika i Gamla Nessebar, otroligt fin och mysig liten by. Det var dock lite kontraster då man slängt in souvenirbutiker i vartenda litet hus.
En liten gata i Gamla Nessebar


Karaoke igen, jag o Johnny sjunger Sommartider

Aquapark!



Jepp det är jag som kommer utflygandes


Ville man inte åka till AquaPark kunde man roa sig rätt bra med att gå ner till havet och hoppa i vågorna! =)

Per solar och finurlig som han är har han gjort en liten kudde av sanden.


På båten över till Nessebar sista dagen för lite bad och shopping


Jag och Johnny sjunger karaoke, och skulle det nu vara någon talangscout som ser detta och vill höra mer så lämna en kommentar så hör vi av oss ;)

1 kommentar:

http://www.skotornet.se/blogg sa...

*hi hi* håller tummarna att talangscouterna hör av sig *fniss*

Skönt att se att du börjat piggna till nu...