tisdag 4 augusti 2009

Dagen D

Jepp så var den här då, dagen D, eller ska man skriva dagen V som i vuxen kanske? I vilket fall som helst så blir jag 30-taggare idag. Vet inte riktigt hur det känns ännu, men det känns lite konstigt att säga att man är 30. Innan har man ju sagt 29, har inte känts så farligt, men nu.. "Jag är 30".. Det känns så stort eller vad man ska säga.. =)

Har i vart fall haft en riktigt bra dag hittills! Blev väckt med frukost på sängen och födelsedagssång som avslutades med ett "grattis på födelsedagen tanten". Var riktigt mysigt att äta frukost i sängen och jag hade inte tokbråttom heller så det kändes bra. Kom till jobbet och fick ett grattismail från vår personalansvarige. Sen var jag ute och åt lunch med Sussie och Natta och fick ett jättefint silverhalsband med ett hjärta på. Och i söndags fick jag ett silverhalsband av mina föräldrar. Ska ta bild och lägga ut sen, just nu har jag dem på mig! =) När jag skulle gå hem ringde en kollega o grattade och sa att imorgon ska vi hitta på nåt kul för att uppmärksamma detta + att jag fick ett grattis från chefen oxå som är på semester.

Nu hoppas jag bara att solen håller i sig resten av kvällen. Börjar bli lite molnigt. Sitter här och slappar lite med ett glas vin innan det är dags att bege sig in till stan och till Skansen för lite middag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var riktigt riktigt gammalt Eva!
Men inte för gammal för en Spårvägenfest i höst va? :-P

Eva sa...

Jepp, nästan pensionär! :P

Man blir aldrig för gammal för en spårvägenfest!!! ;)