fredag 10 juli 2009

SEMESTER!!!

Äntligen var man här!!!! Ska bli så otroligt skönt, det var ju sista egentliga jobbdagen för mig oxå, kommer att komma in halvdagar under v32 för att lära upp den nya tjejen, så man har väl mest roat sig med att rensa massa mail och filer i datorn, så det har vart en ganska soft dag idag. Blev bjuden på lunch av jobbet oxå så det är ju alltid trevligt. ;) Bjussa på lite äppelpaj oxå, eftersom den är så poppis så tänkte jag att jag bjuder på det så kommer de sakna mig ännu mer =)

Åkte in till söder efter jobbet för ett glas vin tillsammans med en kompis och en fd kollega, så det var riktigt trevligt! Ännu trevligare att solen kom fram lagom tills det var dags att åka från jobbet! Nu säger Per att vi ska spela Call of Duty, men jag vet inte om jag vill det..! Har blivit lovad att få spela Guitarr Hero, men jag vet inte om jag kan deala till mig en film eller nåt.. fast å andra sidan, skulle jag se på film skulle jag slockna..!

Imorgon bär det av till Rättvik och tävling! Hoppas på fint väder så man får lite sol på sig. Lite kul var det att när jag träffade den fd. kollegan kollade hon på mig uppifrån och ner och utbrast "har du vart utomlands???" Nej, men tack ändå, så lite sol på sig har man tydligen lyckats få ;)

Inga kommentarer: