måndag 29 september 2008

Skrytdags!

ja nu måste jag faktiskt få skryta lite! Har precis vart ute o övningskört igen, och jag körde nästan självständigt!! Kom igenom massa rondeller o klarade en ganska kurvig väg o Per behövde inte ta tag i ratten nånting nästan.. Var väl nån gång kanske jag var lite långt ut och glömde växla, men inga allvarliga incidenter! I can feel it getting closer!!

Hmm.. sitter o kollar på Youtube om man skulle hitta den där Trissreklamen med han som är körskolelärare, där han har elever som inte riktigt kan köra tex. killen som bokstavligt talat kör rakt fram i rondellen, han som blir omkörd av en cyklist, och sist men inte minst, tjejen som verkligen inte kan växla.. Man hör hur växellådan bara knakar o närsomhelst kommer att lossna samtidigt som hon sitter o tittar på läraren.. Henne förknippade jag mig själv med förut! Om nån har tråkigt får ni jättegärna leta upp den åt mig.. Har sökt på Triss reklam, triss, övningskör..

Nu ska jag kolla klart på "Färjan" o få mig ett gott skratt och äta kantarellsoppa som jag gjort all by myself! = öppnat en påse från Blå Band, blandat med vatten o mjölk och kokat upp alldeles själv!
Per borde va mäkta stolt över att ha en sån händig tjej som mig eller vad säger ni??? ;)

Yes, ett riktigt skrytigt inlägg, men det måste man få ha ibland!!! ;)

Inga kommentarer: