torsdag 18 september 2008

Öhhh...

Ungefär så känner jag mig nu... var ute o cyklade igår med Per och fick så satans ont i axlarna idag.. På jobbet kan man få massage en gång i veckan, och lämpligt nog är det på torsdagar. Fanns en tid ledig som jag raskt bokade idag.. Gick dit, hon klämde på rätt bra där i nacken, gjorde ont i huvet o nu sitter jag här, så lagom mosig o tung i hela kroppen.. Bara hon inte släppt loss några otäcka förkylningsbaskilusker så är jag glad.

Om en liten liten stund ska jag ta hissen ner ett par våningar för lite kräftskiva här på jobbet. Kommer nog bli riktigt nice, men som sagt, vi får väl se hur pigg man är... Pratade med min chef o sa hur jag kände mig.. "ja men ta en nubbe eller två så blir du pigg o glad sen!" Eh, ja jo, vi får väl se... Vet inte om jag vill ha nån nubbe.. Men ett glas vin eller två.. och lite välkomstdrink kanske..
Det talas om "eventuellt lekar med vinster" Vi får se vart det här bär loss nånstans.. Undrar om man får kräfthatt.. Det vill jag ha.. Återkommer med bildbevis i så fall senare.. kanske... ;)

Inga kommentarer: