lördag 27 september 2008

Lördag- pigg och glad!

Eller nä, kanske inte.. eller jo, så farligt är det inte. Igår var det nämligen lite party. Ett gäng från jobbet som hade dragit ihop en afterwork och sen en inbjudan till REA med en kompis! Hängde på mina kollegor en sväng till Högbergs och tog en cider eller två innan jag skulle möta upp Marie vid t-centralen. Begav oss till Hamburger Börs och fick riktigt bra platser! Beställde in mat. Fick nöja oss med huvudrätt då ingen huvudrätt kostade under 200kr och ingen för- eller efterrätt kostade under 100kr. Åt lax med hummerrisotto och så var det nån liten kräfta eller nåt till. Sen satte showen igång vid halvtie. Det var skitkul! Dom drev med massa kändisar, Ladies Night, Tomas Ledin, gjorde ett parodiavsnitt av Andra Avenyn som var kanonrolig. Showen slutade vid elva så då begav vi oss till Cliff Barnes vid Odenplan dit några av mina kollegor hade åkt och en annan av mina kollegor stod i baren. Sånt är bra, behöver man inte göra av med några pengar! ;) Men vi hade skitkul där. Dansade till schlagers, lite rocklåtar o annan trallvänlig musik. Kom hem vid halvtre bara att för att vi fick stå 10 minuter vid Odenplan o vänta på t-banan och sen ytterligare 25 minuter nästan vid Slussen på mitt tåg. Snark!!
Nu ska jag göra nåt så kul som att gå ner till Ica o köpa toapapper! Intresseklubben noterar! Sen ska jag få den stora äran att hjälpa Per städa bilen. Jag har paxat "Tyre and bumper shine" för den är jag rikigt duktig på att polera med! ;)

Inga kommentarer: