torsdag 25 september 2008

En helt vanlig torsdag!

Så var det en vecka sen man skrev.. Har inte hänt allt för mycket. Kräftskivan förra veckan var lugn. Satt mest o kände mig seg sen massagen o snackade lite skit med folk o åkte hem ganska tidigt, redan vid nie-tiden. Ja gott folk, det är tidigt! ;) Men jag tog igen det på lördagen istället. Då var min kompis Cissi här. Hade laddat upp med vin, hon har efter att ha blivit sambo rensat sina hyllor hemma och hade med sig en flaska Baccardi Razz o sen hittade vi en flaska päron vodka i skåpet som vi var tvugna att testa. Per tyckte nog vi var helt galna!!! Ska inte gå in på detaljer...
Söndag var det upp o hoppa, då skulle jag va snäll supporter o stå ute i skogen igen.. Det var med darriga ben man knatade omkring där ute i skogen, men hamburgaren jag fick på kvällen sen satt inte helt fel...
Veckan har vart hyfsad lugn, mest kopieringsarbete som inte är så stimulerande.. Jo kanske när man helt plötsligt ta två kopior istället för en ;) Men sen sa jag till så då fick jag lite roligare saker att göra.
Imorgon ska jag gå o se REA med en kompis. Ska bli riktigt skoj!!! Sa till Per att jag vill se den, typ i fredags-lördags o sen i måndags fick jag ett sms från henne o hon frågade om jag ville hänga på! Yes please! ;)

Nu ska vi se film, en Eva-film bara för att jag stått o slavat i köket hela kvällen! Gjort både pannkakor o äppelpaj! MUMS!
Förresten, bara 20 dagar kvar nu tills vi åker!!! JAG LÄNGTAR!!!

Inga kommentarer: