torsdag 29 december 2011

Hostihost!

Ja fan har åkt på nån jäkla hosta som inte riktigt vill ge med sig, så inatt var det inte många timmars sömn för att jag bara låg och hostade.. Gick tom ut och la mig på soffan för att inte väcka resten av familjen som sov sött.. Vi tog det bara lugnt igår, var hemma och gjorde ingenting. Städade lite och försökte få i Oskar lite mat.. Gick sådär men han satt och pillade med en macka så nån liten bit kom väl in i munnen.
Idag har vi oxå bara tagit det lugnt, gick en sväng ner till ica och köpte blöjor då vi rätt som det var bara hade typ 2 kvar. Så vi pallrade oss ner till ica och gjorde ett besök på bolaget oxå inför nyår och köpte lite bubbel.. Tydligen så ser jag väldigt ung ut eftersom jag fortfarande måste visa leg.

Sen blev det snabbvisit i Farsta då Per skulle klippa sig och vi fick lasagne till middag så vi kom hem för en halvtimme sen. Oskar somnade i bilen och vaknade knappt när vi la ner honom i sängen så vi får se om han sover hela natten nu eller om han vaknar och vill ha välling. Som tur är så har vi en flaska förberedd så det är bara att värma på om det skulle behövas.

Nu känns det som att jag oxå skulle kunna gå och lägga mig, måste ju orka med morgondagen. Då kommer Johnny och Jenny över på lite mininyårsafton. Ska bli riktigt skoj!

Inga kommentarer: