lördag 6 december 2008

två veckor sen sist..

Yes I'm alive, men jag har haft lite torka vad gäller att komma på vad jag ska skriva men nu kanske det är dags igen då...

Vad jag nu ska skriva då.. Har haft fullt upp på jobbet, men det är lite mer kontrollerbart som tur är.. Har julpyntat lite hemma och hängt upp fina julgardiner, så fint så!! Adventsljusstakarna har det inte blivit av att hämta upp ännu, men jag får väl gå ner i källaren o hämta dom så det blir ännu mer julfint.

Önskelista har visst efterfrågats oxå så jag lägger ut den här så får ni lite tips:
Stora rödvinsglas + karaff
"Krimskrams"-smycken
Ny handväska
Nån god parfym, "frisk" doft
Inne/ute-termometer
Smink
Nån fin bodylotion/duschcreme/shampoo/balsam
Presentkort på massage/ansiktsbehandling
kläder (snygga tröjor)

Är väl det jag kommer på nu, får fylla på om jag kommer på nåt mer! =) Det är ju ett tag kvar..

Per ringde nu, han ska hjälpa sin sponsor och byta lokal o nu undrade dom om vi ville se film o äta middag med dom, Twilight, vampyrfilm, not my kind of cup of tea (för er som sett yrrol), Per skulle se om dom kanske ville se Bond eller Madagascar istället.. I prefer that yes very much!

Inga kommentarer: