tisdag 9 december 2008

En helt vanlig tisdag

Som innehöll ett besök hos vår naprapat. Har börjat göra lite ont i axlarna, nacken och överdelen av ryggen igen, så jag tänkte att det var väl lika bra att ta ett besök där innan det blir ännu sämre och värre. Han tröck ut ett helt gäng med triggerpunkter på höger sida, och det blir återbesök nästa vecka, då ska vi ta både höger och vänster sida.. Ungefär 10minuter efter att jag var klar kom chefen o fråga hur det var.. Nja, har vart hos naprapaten så man är lite mosig. "åh så skönt.. eller..?" Nja.. kanske inte under tiden men efteråt kändes det rätt bra. Får ta o fortsätta med träningen som jag kommit igång med rätt bra.. har ju visserligen bara hållt på en vecka drygt men ändå.. ;)


På fredag är det julfest på jobbet. Ska bli skoj hoppas jag. Sen ska vi till Sala på lördagen, Per ska köra nån minitävling i nån cup som han och några andra cykelkompisar till honom anordnat. Per undrade om jag ville va prisutdelare och dela ut lussebullar som pris. Haha, ja visst sa jag. Med lucialinne och luciakrona! ;) Ja, vi får väl se, men det skulle va rätt kul ändå. Vi har en liten deal här, Per handlar ingredienserna och jag bakar, så nu ska han handla det imorgon så jag ska baka sen.. får se hur det kommer gå, har ju fan ingen bakmaskin så man får ju stå o knåda själv. Det kanske man ska önska sig...! Ojoj vad jag ska baka då, bullfest varje dag!! ;)


Några saker till jag önskar mig.
Gympaskor, typ streetmodell (Per vet vad jag menar)
En liten smidig enkel digitalkamera
Filmen Sex & the City


Här är resten av listan:
http://eva-andersson.blogspot.com/2008/12/tv-veckor-sen-sist.html

1 kommentar:

Christian Andersson sa...

är det converse-skor? :P

Jo födelsedags-listan funkar till jul, fast jag behöver inga flera elvispar :P