söndag 21 december 2008

Ännu mera julbak!

Jajemen, jag är nästan som en riktigt husmor, springer omkring o bakar o har mig. Idag blev det både knäck och kolasnittar som jag blev tipsad om av en jobbet. Jättegoda och skitenkla att göra! Och självklart måste man ju provsmaka degen och den var rätt god den med. ;) Så man vet att det blir goda kakor lixom..!

Här är bilder från dagens julstök:

Här är på både knäck och kolasnittar. Julduk har jag fått på också, och fönstret har jag julgardiner, adventsljusstake och julgardiner, fast det syns inte här.




Och här en bild på all knäck. Per tyckte visst att de var jättegoda så vi får väl se om det är något kvar på julafton

Så alldeles strax ska vi ta o provsmaka godsakerna, äta lussebullar, dricka glögg o såklart tända det fjärde ljuset, så här dan före dan före dan för dopparedagen, blir det va om jag räknar rätt?

2 kommentarer:

Per Kumlin sa...

Så fint du har fixat älskling. Ja den knäcken var så grymt god att jag kommer käcka upp allt när jag kommer hem om du inte gömmer dom....;o)

Eva sa...

Ja så som du äter får man ju göra dubbel sats av allt! ;) Men det tar jag som ett tecken på att det är gott det jag gör, din lilla gottegris!!

Pussnuss