tisdag 16 december 2008

Full fart

med massa julbestyr.. Har gjort degen till lite småkakor, ska nu bara stå i kylen över natten o så ska jag baka ut dem imorgon, har äntligen fått upp adventsljusstakarna (bättre sent än aldrig), pratade med bror min så nu är julklapp till mor och far klar. Till 50% iallafall.. En del av två är klar, sen är jag ju i princip klar med mitt. Bara bror min som ska ha nåt oxå. Ja han har ju handlat till mig så jag får väl va snäll jag oxå då.. ;) hihihi

Har vart hos naprapaten idag o idag körde han loss på vänster axel och skuldra. Jag skönare stunder har man ju haft. Känner sig smått mosig nu..
Fick åka en vända in till stan efter jobbet och handla present till en tjej som slutar imorgon.. Eller efter och efter.. Åkte typ 40min innan jag skulle sluta o tar det som tjänsteärende eller nåt. =) Hittade ett halsband till slut, men jag tycker det är lite svårt att komma på vad man ska köpa.. Egentligen är det väl inte så svårt, man vet ju på ett ungefär vad hon gillar, men man kan ju aldrig vara säker, så vi får väl hoppas på det bästa.. Blir jobbigt om hon vill ha kvittot.. ;) Får se imorgon..

Nu ska jag äta lite soppa o ta det lite lugnt i fem minuter. Håller nämligen på att tvätta oxå så det blir inte många lugna stunder ikväll.. *suck* Man kanske skulle bli lyxhustru..!

1 kommentar:

Christian Andersson sa...

ja vad snällt av dig att köpa till din stackars bror.. Om inte så tar han det han köpte till dig i julklapp :D