tisdag 18 november 2008

Tisdag

Och idag har det vart ett riktigt jävla höstväder ute.. Regn och grått o tråkigt hela dagen.. Halvkaos på jobbet, men nu känns det äntligen som att man har koll på läget.. fram tills att folk kommer på att "det här måste göras nu o helst va klart igår" Jaja inte mycket att göra åt..

Sen kan man nästan tro att jag ramlat o slagit i huvet, har nämligen tränat idag.. Inte bara vart ute o promenixat lite utan verkligen tränat! Har en workout-dvd här hemma så jag ställde mig o hoppa framför teven. Var ju helt död efteråt...!Men nu har man duschat o fått i sig lite mat så nu känns det nästan ok igen.. ;)

På lördag är det cykelgala nere i Jönköping. Åker ner på fredag o ska stanna över hos Mats o Karin och deras lilla Tyra. Ska bli jättekul att få träffa hela familjen!

Nä nu blir det inget mer skrivet idag för nu har jag skrivtorka!

Ha't gott i snöslasket!

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns ju massvis att läsa ;) å jag är nog snax tillbaka!

Haha jag tror att själva kvalitén på bordet var rätt avgörande, en spånskiva bjuder inte upp till lika bra fajt som en stabil gammal bordskiva i ek haha