söndag 9 november 2008

Dagen efter kvällen före....

Yes idag är man ju nästan lite fit for fight... Fit for fight såpass att man har lust att gå o lägga sig o dra täcket över huvet. Blev en pizza till frukost..

Men bortsett från att man är lite sleten så var det en riktigt lyckad kväll. Vi var väl en 15 pers totalt, och jag bjöd på bål som jag själv är mäkta imponerad av. Den bestod av Smirnoff Green Apple vodka, en skvätt päronvodka och sprite. Däri hade jag slängt ner vindruvor och kiwi och skivat upp två lime som flöt omkring på toppen. Kvällen fortlöpte med pizza, som jag knappt hann smaka på innan det tog slut, bildvisning (=cykelbilder från säsongen) och sedan lite shots, lite sång lite dans lite naket..HAHA!! Ja halvnaket iallafall för sista timmarna kom vi igång med lite spontandans o killarna som var kvar tog av sig skjortorna och krängde på sig alla Pers medaljer runt halsen så dom såg nästan ut som gangstarappare allihop.. ;) De sista drog vid tre-tiden så då var man lite sliten...
Kvällen i bilder:

Per o Hjalle har lite armbrytningstävling.. Ha inte sönder bordet bara tack! ;)
Jag fick oxå va med o bryta arm mot Hjalmar.. Kan säga att det var inte jag som vann....


"Se så nu grabbar, lyssna på mig, först tar man o doppar limen i socker, sen tar man o häller i sig spriten o sen suger man i sig limen"
Per klyftar upp limen, har var en riktig hejare på det.. Övat kanske??? Hmmmmmm..!!!!
Hjalmar har gått igenom Pers garderob och visar här hur fiffigt man kan använda cykeljackan om man har den på sig bakofram.. Tror jag det var.. Jag missade själva "genomgången" av denna funktion, men bilden talar väl sitt eget språk gör den inte???
Per berättar om semesterns magproblem för en imponerad Micke.. Peter ser inte ut att tycka det var lika intressant....
Se så glad man blir med en mössa på huvet, lite serpentiner runt halsen o lite sprit.. Kanske... Men jag ser ju jävligt brun o snygg ut iallafall...
Äkta gangstarap till Leila K's Electric och annan 90-talspop...

Lite luftgitarr funkar alltid, Stefan ser imponerat på...


Yoyoyo!!!
Per o Stefan har fått på sig lite medaljer...
Och Micke har oxå lyckats hitta ett gäng...
Japp, det var årets höstfest gott folk. Ett år till nästa...

3 kommentarer:

Steffoboy sa...

Dra på trissor vilket reportage! Man kan lätt se hur grymt kul det var och vilka tokigheter som ägde rum - som alla som inte var med missade. Shame on you! Och lite till förstås! Känns skönt att bilderna inte var exakt lika pinsamma som jag trodde, så här i en annan sinnestämning än natten det begav sig :)

Anonym sa...

Hahahahaha! Älskar möss-bilderna =) Å pizza till frulle, inte fy skam! God bål verkar det ha varit också, ska ta efter den!

Anonym sa...

Aah, the ghey love =P

Vi hade armbrytning när jag var nere på hultsfredsfestivalen, och körde faktiskt armbågarna genom bordet =) Stora jävla hål