fredag 7 november 2008

Öhh....?

Hade skrivit ett långt och fint inlägg igår om våra trevliga sjukdomar som härjade här i början av veckan, men nu blev jag så sne så jag skiter i det.. Men vi kan ju summera som så att Per började bli dålig i magen lagom tills vi skulle checka ut, jag var rätt skadeglad eftersom han hade klarat sig så fint hela resan medans jag var lite halvdålig i magen nästan hela tiden, men 10 minuter efter att planet lyft börjar jag känna mig frusen och öm i kroppen.. Ytterligare en timme senare var jag ännu ömmare och frusnare.. Hade typ 38,5 om inte ännu mer när vi kom hem. Bara att ringa chefen o sjuka sig efter 2,5v semester..! Jaja vad gör man.. Sen var det kapplöpning till toa o mer detaljer än så behövs väl knappast. Inte förrän tisdag var man nästan människa igen..

Har bara jobbat 2 dagar den här veckan, men kan säga att det känns som man jobbat ett år..! Igår var jag på väg att somna redan vid nie o i dag är det väl ungefär samma sak. Tog en lite afterwork oxå, ett glas rött o en cider, sen var man nästan på väg att däcka.. Och imorgon som det är riktig fest, undrar hur det kommer gå.. Man vill ju inte däcka klockan tie helst...! Nä, massa sömn i natt och ladda ordentligt med mat under dagen. Är väl inte så bra om värdinnan däckar innan midnatt..! Men skulle det va så illa så har man ju nära till sängen iallafall.. ;)


Jävla sega skitdator, hade tänkt lägga ut lite mer bilder från semestern, men den vill inte öppna mappen med bilderna! Skit oxå! Orkar inte lägga ner mer tid på det nu! *MORR!!!* Nä nu skiter jag i det här, nu lägger jag mig o sover på soffan, sover en timme eller två, vaknar o undrar vart jag e nånstans o inser att jag nog bör gå o lägga mig i sängen... Good shit!!

Inga kommentarer: