onsdag 12 november 2008

Mos

Jepp känns ungefär som att jag har huvet fullt av potatismos eller nåt.. Har haft sjukt mycket att göra på jobbet så man vet ju knappt vart man ska börja.. Precis när man tror sig ha koll på läget kommer något som måste fixas AKUT!PRONTO! Och vad gör man när chefen kommer.. En timme övertid igår o lagom mosig när man kom hem. Kände mig rätt stressad när jag kom hem eftersom jag inte blev klar och kunde ju inte sova ordentligt..
Det känns ju SÅ mycket bättre av att veta att imorgon ska avdelningen ut till Sandhamn på konferens. 8.00 ska vi vara där typ, vilket innebär att vi åka med buss från stan runt 6, och jag måste gå upp senast kvart över fem!! Yihoo!! Kommer man kunna sova på bussen o båten? Njaa.. tror inte det va...! Det blir att packa nu o lägga sig tidigt...! Skulle nästan kunna somna sittandes här framför datorn.. Så trött i huvet är jag...
Snark o gonatt!!

Inga kommentarer: