torsdag 20 november 2008

Bara allmänt kaos

Ja ungefär så skulle man väl kunna sammanfatta min nuvarande situation.. Har så sjukt mycket att göra på jobbet och allt skulle helst va klart för en vecka sen.. Nästan så man kommit i det läget att man skiter i allt bara för att man känner att hur mycket man än jobbar kommer man ändå inte ner i högarna..! Kunde nästan se mitt skrivbordsunderlägg idag tills nästa bunt med akter kom o ska gås igenom.. Och som om inte det vore nog ska jag dessutom vara fadder åt en ny kille som börjat hos oss.. Ja det går ju sådär eftersom mitt tålamod är ungefär en millimeter kort...! Jaja, blir nog bra..

Shit vad gott det vore med ett glas rödvin...! Apropå inget.. Bara sjunka ner i soffan o ta ett glas.. Fast då skulle man somna på två röda...
Fick jobba över idag, 2,5h, kom hem strax efter åtta, sen var det bara att packa ihop till helgen. Ska bli kul imorgon att få träffa Mats o Karin igen! O sen cykelgala och tävling för Per på lördag. Har packat ner underställ och mössa och vantar så man slipper frysa.. ;)

Igår förresten fick jag nästan en chock.. Per har så snällt, på ett eller annat vis, säger inte vilket ;) ordnat Mamma Mia till mig, som vi såg igår.. Ja ni läste rätt, inte JAG utan VI!! Han satt med hela filmen.. o inte ett ljud sa han heller.. Bara efteråt sa han "ja jävligt troligt att 100 pers bara börjar sjunga sådär" Ja, fast.. jävligt troligt att dom i Fantastic Four (som nu går på teven, ni fattar varför jag sitter här va..? ;) ) helt plötsligt börjar brinna o blir osynliga.. ;) Otroligt intelligenta diskussioner som försiggår här i vår lilla lägenhet...!

Nä nu är det godnatt innan jag somnar på tangentbordet....!

Inga kommentarer: