söndag 10 augusti 2008

Sådär då!

Har man vart duktig idag då!Har vart ute o cyklat i två timmar med Per. Det gick väl bra men det var tungt i alla uppförsbackarna han släpade upp mig för, men jag tog mig upp iaf.. På nåt sätt.. ;)

I helgen har vi annars vart i Ludvika på tävling, Finnmarksturen var det som skulle avverkas nu. 112km i skog, jag och Louise fick uppdraget att langa till Per o hennes kille Micke. Det gick bra! Trots att man alltid känner sig stressad och orolig över att inte hinna till nästa ställe får man ändå alltid stå och vänta en kvart på varje ställe. Per kom in på en tredje plats i sin klass, vilket jag tycker var riktigt duktigt gjort!!! Var så stolt över honom när han stod där på pallen! :)

Har övningskört oxå. Övningskörde från Västerås till Ludvika i fredags och sedan samma väg tillbaka igår. Gick väl hyfsat, har "lärt" mig att köra om nu, eller jag får till det någorlunda bra iallafall.. Gjorde några omkörningar både på sånna där två-filiga sträckor och igår blev det några där man var tvungen att gå ut i mötande körfält.. Börjar väl så smått få till det här med att stanna bilen oxå, men är inte riktigt klar ännu.. Men det kommer väl så småning om.. Hoppas jag.. Det går framåt iallafall.. Tur det, så man inte är helt hopplös... ;)

Nu ska jag lägga mig på soffan o se om det är nåt kul på teven. (troligtvis inte, som det brukar va på söndagar...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är vi mot världen Eva, vi mot världen.

Haha tur att du börjar få koll på hur man stannar, det är en rätt viktig kunskap ;)