måndag 4 augusti 2008

Happt Birthday to me!!

Idag är det dagen! D-day.. Bara ett år sen får man börja kalla sig tant.. Det är den dagen Per ska panta mig mot en yngre förmåga.. Hihi nej då det ska han inte, men vi brukar skämta om att snart har bäst-före-datum passerat...

Har fått bra presenter! Pengar av mamma och pappa som ska gå till körkortet, bland annat halkkörningen. Kram och stort tack för det!!!!! Blev lite pengar över så jag och Per var o kollade inne i stan på rean och lyckades hitta byxor och tröja för 150kr. Thank u Stadium och Cubus för rea på rea-priset! I like! Sen fick jag en tröja av bror min. Tack bror, den hade jag på mig idag på jobbet!
Efter att vi kollat klart på stan gick vi och åt middag på Harry B James. Satan så gott!! Men man är bra mätt nu! Åt ingen efterrätt.. Herregud, då är jag bra mätt om jag säger nej till efterrätt. Nu ska vi krypa ner i soffan o se Team America.. Amerikansk satir-dockfilm, samma gäng som gör South Park. Ska nog göra mig en kopp te.. Regnet vräker ner här utanför, och det började så smått redan när jag gick från jobbet. Tog man jacka imorse?? Hehe, varför det?? Det verkar ju jävligt onödigt. Solen sken ju faktiskt när jag gick till jobbet o eftersom det är jag som fyller år så bestämmer jag att det ska va sol hela dagen!!! Jajamen!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis grattis, hoppas din dag vart bra.

Vilken knapp är vilken då? :)