lördag 2 augusti 2008

dan före dan före dan

Sen blir jag gammal!!! Nja, inte så gammal, men om ett år ska man väl börja kalla sig för "tant" eller nåt.. Jaja det tar vi då! Ikväll är det fest!!! Min kompis Natta är på väg hit med Anton från vårt kontor i Göteborg och ska äta lite middag, sen ska vi in till stan o (troligtvis) möta upp några kompisar till Per. Spännande det här.. först ville alla med, sen helt plötsligt ville ingen med eller hade nån speciell lust att gå ut, men nu ska alla med igen.. Suck vad trött jag blir på folk.. Jaja, jag Natta o Anton ska in till stan o dansa, den som vill får hänga på!!

Ett besök på Prideparaden hann vi med oxå. Ösregn! Paraply vad är det?? Det gör väl inte så mycket om man blir blöt tyckte jag tills mobilen blev vattenskadad och displayen blev svart.. Efter en halvtimme i handväskan fungerade den igen.

Men iallafall, det var riktigt kul att se paraden. Alla möjliga människor gick med!! Har faktiskt aldrig sett den, trots att man ändå bor här..

Får se hur det ser ut inne i stan, känns som att det kan vara mycket folk.. Återstår att se! Så länge jag får dansa o dricka mina cider är jag glad!! ;)

Nu ska jag fortsätta på min cider, fixa maten och göra mig i ordning!!! SKÅL!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjosan hejsan!
Låter som om du kommer få en toppenhelg, själv så fick man jobba.. eller ja jobba å jobba, det började regna å klok som jag var klev jag i mitt fulla regnställ, så jag var nästan självlysande. Dock hade ingen annan det så dom ville hellre vara inne i planen å stuva väskor = skitjobb haha. Så jag kunde stå ute å glassa och titta på mest :D

Köpte present till dig oxå.. Du ville ju ha en Jesus-figur.. så jag gjorde en i papiermache alldeles nyss, orange med bruna och lila streck. Det blir väl en toppenpresent :D