onsdag 6 augusti 2008

Onsdag

Halva veckan gått.. Börjar så smått återhämta mig efter helgen haha.. Nu börjar man bli gammal.. Orkar inte lika mycket som förr.. Igår la vi oss redan halv elva, istället för det vanliga runt midnatt, men tro på fan, man är lika trött för det..

Fortfarande lugnt på jobbet, så man sitter mest o surfar runt.. Läser samma bloggar typ 150ggr utifall att det kommit nån uppdatering.. Vafan, har dom inte uppdaterat de senaste 10 minutrarna.. Ja, ska va om man läser typ Linda Rosings blogg, men det gör jag bara inte.. har läst den en gång.. Tack det räcker.. En mer meningslös och intetsägande blogg får man nog leta efter.. (haha, som om den här skulle va så intressant då.. ;) )

Blev ett kort inlägg.. Nu ska jag slänga ner mig i soffan med Per o däcka.. Har tränat idag, nu är man helt färdig. Men jag måste få skryta lite först.. Har gjort en supergod pastasallad. Vanlig kokt pasta, tomatpastasås blandad med olivolja som man blandade ner med pastan.. Sen i med lite sallad, salami/parmaskinka och mozzarellaost.. (Skulle egentligen vart paprika i oxå, men jag orkade inte skära..) o sen Ready to serve!!! Mums!

Inga kommentarer: