onsdag 13 augusti 2008

Ojojoj!

Massa bra nyheter idag.. tror jag... Kan börja med att det nästan är "min" dag idag.. Nämligen vänsterhäntas dag. Jajemen! Hade ett fint mail från mamma imorse på jobbet som gratulerade. Tack så mycket!!
Sen har jag vart på körskolan o läst lite teori, gick faktiskt bra! Hann med 4 prov och misslyckades faktiskt bara på ett av dem.. Vet inte om det beror på att man gjort frågorna så många gånger så man kan dom utantill eller att man faktiskt lärt sig dem.. Hoppas väl på det sistnämnda.. ;)
En annan trevlig nyhet var ju att Sverige tog silver i cykling, tempo av Gustav Larsson!

Nu blir det snabbträna så man är klar till åtta, då ska jag se os-studio på vart det nu är, ettan eller tvåan.

Ha det gott!

By the way! Om ni skulle få för er att städa badrummet ;) (kaklat sådant) kan jag rekommendera Magic Scrubs från MrMuscle.. Det tog 5, man 10 minuter att svabba av dusch-hörnan så var den blank o fin igen! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag förstår varför.. här vill man junte tillbringa en minut mer än nödvändigt.. ;)
Varthän bodde du?

Anonym sa...

Den fina sidan iaf ;) Jag bor i sigma tom idag, sen slipper jag skiten..
Haha mingle ja, där var jag nån gång när jag var 18, tror det stängde året efter eller nåt.. Men white horse finns kvar =) å magget å fabben såklart, även om jag hellre kollar på vatten som kokar än hänger där haha