lördag 12 juli 2008

SEMESTER!!!

Yiiihaaa!! Äntligen! Den här veckan har vart KAOS känns det som... och värst igår.. Suck, trodde aldrig jag skulle komma därifrån, men lagom till 16,55 blev jag klar! Timat o klart in i minsta detalj! HAHA! Värre var det för Per stackarn som fick jobba över till typ halv åtta nånting...
Sen kom han hem och hämtade mig så åkte vi ner till Kungens Kurva där jag skulle lära mig backa.. Det gick väl... sådär... Tror jag.. Det blir ju lixom lite bakvänt när man ska svänga tvärtom o allt blir bakvänt.. Per frågade om jag inte skulle ta mig ut på motorvägen då vi skulle till Essingen o hämta nånting hos hans sponsor, men jag vet inte.. Vi får åka ut nån tidig söndagmorgon (yeah right!) o köra.. Men jag körde från Kungens Kurva fram till nån bensinmack som låg i närheten och när vi äntligen kom hem vid halv tie så tog jag mig en cider. Det tyckte jag att jag var värd efter den här tunga veckan och fira att semestern är klar.

Nu ska vi åka upp till Rättvik, tävling, såklart. Ska bo på nån väldigt spartansk camping.. VÄÄÄÄÄÄLDIGT spartanskt måste det vara då vi packat ner tallrikar bestick och kastruller...! Kan ju bli intressant..!
Får vi se om jag får köra nånting där uppe på de landsvägen upp till Rättvik, watch out där ute på vägarna! ;)

Inga kommentarer: