torsdag 10 juli 2008

Dags igen!

Ser att det var typ en vecka sen sist så det kan väl vara dags att skriva några rader igen.. Vad har hänt sen sist? Samma gamla vanliga... Jobbat o jobbat och slitit.. Den här veckan har jag dessutom jobbat över, 7,5h har jag fått ihop.. Lite extraklirr i kassan blir det i augusti. Passar bra då vi planerat att åka iväg nånstans i oktober/november.



I söndags var vi och hälsade på min kusin och hennes familj. Dom har en liten Ebba sen tidigare, två år nu och sen har Ebba precis fått en lillebror ca 8 veckor och det var väl nåt av det sötaste jag sett!! Vi fick leka barnvakt och Per och Ebba var ena riktiga hejare på att bygga sandslott. Själv lyckades jag lillebror att somna i min famn när jag gick omkring med honom!!

Fick förresten en sommarpresent av Daniel på min avdelning! 10 cider för att jag gör "ett sånt jävla bra jobb" Dom kommer smaka fint här nu under semestern som fakiskt börjar om en sisdär 20timmar! Då ska jag... Titta på Per när han cyklar... Iallafall första veckan.. Då blir det Norberg för hela slanten, får se vad man kan göra för skoj där. Veckan efter kanske vi kan hitta på nåt roligare..;)

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva... Tack o hej, over and out..

btw, roligaste låten för tillfället finns här Årets sommarplåga kanske? Spelas enligt uppgift flitigt på 107,5, Stockholms Dansgolv.. Ja jag säger då det.. Men kunde Boten Anna slå så varför inte...!

Inga kommentarer: