torsdag 31 juli 2008

Jamen nähä..

Så gick solen i moln då..! Men jag hann sitta där ett par timmar iallafall innan molnen kom.. Jaja, då kan jag ställa mig vid spisen och göra pannkakor.. De brukar va poppis så man lär få göra ett gäng.. Nu ska jag handla mjölk o ägg o så ska jag färga håret oxå. Får se vad det blir för färg.. Lila kanske.. ;)

Har förresten bokat halkkörning nu.. Så den 25 är det dags.. Fy fan.. Haha, det stod att man skulle vara bra förare typ i stadstrafik och på landsväg. Jamen nu jävlar ska vi ut o öva!! Ja inte ikväll kanske.. Nu har jag druckit alkohol!
Söndag kanske. Då ska vi till mamma o pappa.. Ska fira lite, fyller år på måndag så jag håller på att fiska efter lite presenter på jobbet.. ;) Klart man måste visa sin uppskattning till sin eminenta otroligt superduktiga assistent som ingen klarar sig utan o det blir kaos när man är borta en kvart.. ;)

Inga kommentarer: