tisdag 23 juli 2013

Inte länge kvar nu!

Ja nu smäller det snart!!! Om typ 4h kommer taxin och hämtar oss för att köra ut till Arlanda, får se om man kommer hinna sova nåt inatt :) allt är packat och klart och jag tar mig ett glas vin för att lugna resnerverna

 
De senaste dagarna har v
iu varit i Södertälje och kollat när Per har tävlat i SM. Igår var det elimineringsrace och Per tog sig hela vägen till a-final, riktigt bra kört! Idag var ett stafett men då den startade ganska tidigt stannade jag och Oskar hemma och städade och packade istället.
Idag gick det desto bättre för Per då hans lag gick och vann stafetten, riktigt roligt var det. Synd man inte va med men det kanske va lika bra det då jag antagligen blivit så nervös så jag hade nog inte vågat kolla i alla fall. speciellt som det bara var en sekund ner till tvåan.
Vädret har inte vart så jätteskoj så vi har vart inne i stort sett hela dagen. Tog en liten powerwalk på en mil efter att Per kommit hem som kändes riktigt bra så jag slängde in löpintervaller här och var :)
Sen blev det en tur till Sollentuna C för att köpa blöjor till Oskar och solcreme till mig och Per. Oskar fick följa med och tyckte nog det var kul att komma ut lite efter att ha vart inne hela dagen.
Så nu är det väl dags att se om man kan sova lite så man orkar upp om några timmar. Ska bli såååå skönt att komma till solen.
Hoppas det finns bra uppkoppling där så man kan bjuda på lite fina bilder!

Inga kommentarer: