söndag 14 juli 2013

Slappdag

Ja idag har vi inte gjort många knop. Oskar vaknade redan vid halvnio när Per skulle upp o cykla. Själv va jag inte så sugen på att gå upp så jag sov vidare en stund till. Sen gjorde vi typ ingenting, tog en sväng till stinsen och sen gick jag och Oskar till hon som fixar mina naglar för att ta bort gelén inför semestern, och efter nån timme kom Per tillbaka och hämtade upp Oskar. Sen tog vi det bara lugnt, Per hade nåt paket att hämta ut på Ica så vi tog en promenad och efter det gick vi till nåt ställe som heter "Lilla Rött" och åt middag, jag tog nån köttbit med beasås och Per tog nån pasta. Va inte så imponerad av köttet men jag smakade på Pers pastasås och den var god.
Tog en lite omväg hem så vi skulle få röra lite på oss, vilket va ganska skönt.
Nu sitter vi o slökollar på nån film och halvsover. Hoppas på bättre väder imorgon. 

Inga kommentarer: