måndag 18 februari 2013

Sjukstuga

Ja idag har det vart sjukstuga här hemma. Oskar var ju inte så bra i sina ögon igår så han fick stanna hemma idag. Igår när vi gick o la oss sa Per att började känna sig lite risig men vi la o tänkte att det kanske skulle gå över men när han vaknade imorse så bad han mig hämta termometern då han kände sig lite varm och det visade sig att han hade feber så karlarna fick stanna hemma idag. Oskar var ganska kladdig i ögonen när han vaknade men det hade blivit bättre under dagen. Jag traskade iväg til jobbet o sa att Per fick ringa om det blev för jobbigt med Oskar, men det hade gått bra.
Jobbet gick bra, har känt mig lite halvseg idag, så jag hoppas inte att jag dragit på mig nåt jag med...

Tog en tur in till Sollentuna C efter jobbet o handlade lite. Shoppade lite kläder till Oskar och sen var jag såklart tvungen att stanna till på Balders o testa deras lyxsemla som fått bäst i test i lokaltidningen.. God var den, men kanske inte riktigt värd dom pengarna som jag pröjsade...!

Nu är det slappa framför teven som gäller.. känns dock som att jag skulle kunna lägga mig o sova nu...!

Inga kommentarer: