tisdag 12 februari 2013

Fettisdagen

2 semlor har jag fått i mig idag! :) först fick vi på jobbet, bautastora var dom med massa grädde o mandelmassa, så man va mätt o belåten efter den.. Gick hem vid 4 och hämtade Oskar i mina nya vinterskor, gick så fint så, varma o sköna var dom oxå. Drog hem Oskar i pulkan, det tyckte han va så kul så, och direkt när vi kom hem hoppade han upp på cykeln!

Tog det lugnt på kvällen till per kom hem då jag tränade lite till nåt program på hitech-teven (nån valuta ska jag väl ha för pengarna) som kändes rätt bra! Får se om jag har lika mycket träningsvärk som sist.. Tränade i fredags o träningsvärken släppte typ inte förrän igår..!
Efter att jag tränar tog jag en dusch o sen åt jag en semla till!! Det var nån ica-semla, inte så god. Godaste hittills är nog den jag köpt på citygross!

På jobbet känns det som att jag har koll på läget men jag ska inte säga för mycket då det kan ändras snabbt ;) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: