måndag 11 februari 2013

Inköp av vinterskor och bad

Ja idag var det dags att införskaffa sig ett par nya vinterskor.. Har ju inte vart ute o gått så mycket, fram o tillbaka till jobbet typ så mina gamla gympaskor har fått duga, men efter att ha vart ute några timmar i snön i ett par blöta vinterskor insåg jag att det kanske var dags att köpa ett par nya vinterpjucks! Så när Per kommit hem sprang jag bort till Stinsen och hittade dessa tjusiga skor för ca 900kr, jättesköna var dom. Får premiärtesta dom imorgon när jag ska till jobbet så får vi se om dom e lika sköna :)

Efter middagen idag ville Oskar bada och det är såklart han ska få göra det! Så kul att se honom plaska omkring i vattnet och blåsa med alla bubblorna. :) Såhär nöjd va han och ville inte komma upp alls. Inte förrän efter en sådär 20minuter när Per kom hem, då skulle vi hoppa upp minsann.. :)
Jobbet går bra, en hel del att göra och vi e kort om folk så det finns att göra vill jag lova!

Nu blir det slappa framför teven innan det är dags att sova!

Inga kommentarer: