lördag 30 juli 2011

Hemresa

Ja så kom då dagen då det var dags att åka hem. Nu har vi kommit till flygplatsen och allt bagage är imcheckat. Skönt är att vi får ta med barnvagnen ända till gaten!! Vi sitter precis utanför säkerhetskontrollen och picknickar med lite frukt vi fick av Jonas.
Idag har jag bara tagit det lugnt med Oskar och packat ihop alla grejer. Per var ute och cyklade en sväng sen blev det en snabbvisit hos hans mormor och morfat innan taxin kom o hämtade upp oss.
Igår var jag o Per och Oskar inne i Toronto och turistade lite genom att åka upö i CN Tower där vi hade en fin utsikt447 möh. Jag börjar böi lite höjdrädd på äldre dar så jag stod nära väggen haha!! Bilder har jag i vanliga kameran så det blir till att lägga upp dem när vi kommer hem, gär eller pp facebook. Nu ska vi till säkerhetskontrollen, så vi ses i sverige igen
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: