söndag 10 juli 2011

Örebro

Ja reseturnén fortsätter. Dagen började med Mörksuggejakten som Per skulle köra. Eftersom lägenheten vi lånat bara låg ett stenkast från tävlingsområdet så stannade jag kvar i lägenheten och traskade dit lagom till målgång o tajming hade jag verkligen för jag kom dit lagom tills Per kom i mål. Han slutade på en åttondeplats i sin klass o var ganska nöjd med det. När vi var klara där och packat in allt i bussen åkte vi iväg till Örebro. Det var en fullpackad buss som åkte iväg. Nio pers + packning, cyklar o en barnvagn.. Resan gick bra, Oskar åt och sov och även jag slumrade till en stund.
När vi kom hit fick Oskar lite gröt och sen gick ner till hotellbaren och snackade lite skit med resten av CRT-gänget. Nu är det dags att sova, upp vid åtta imorgon och äta frukost innan det är dags att åka vidare till Göteborg o nästa tävling. Det pratas om besök på Liseberg så vi får se vad som händer.

Förresten upptäckte vi att Oskar fått en ny tand igår, det var vänstra hörntanden i överkäken som tittat fram..! Jösses här går det undan..