fredag 26 november 2010

Nice med fredag

Snart är det dags för hemgång.. Skööönt!! Hoppas man kommer hem som man ska i snökaoset... Fast nu har det ju faktiskt sluta snöa vilket är ganska skönt. Ska in en sväng till Skärholmen och kolla lite. Vi ska hälsa på hos Mats och Karin och gå på julmarknad i Gamla Linköping imorgon.. Tänkte man skulle ha med sig nån liten sak bara kan ju va trevligt!! Så så fort Per kommer hem blir det plattan i mattan och gasa ner.. ;)

Idag fyller Per år så han fick sin födelsedagspresent imorse, ett nytt täcke och kudde.. Får vi se hur länge det dröjer innan jag snor det.. Nä jag får väl önska mig det i julklapp eller se om man hittar nåt på rean kanske.

Annars har veckan gått ganska bra.. Foglossningen börjar kännas av nu och det gör lite ont när man går. Blir ju inte bättre av att man knappt kan gå ordentligt i all snö som kommit.. Har bokat en tid hos sjukgymnast men fick inte tid förrän om en vecka. Då ska jag kolla på ett bälte som man sätter över höften för att hålla ihop paketet.. Ska även kolla upp det här med TENS, kan ju va ganska skönt. Vi (Per) har ju en sån apparat hemma så det kan ju va skönt om man kan använda den oxå.. Men man får gå sakta och ta det lugnt helt enkelt så ska det väl inte va några problem.

Nä, nu ska jag faktiskt stänga ner o gå hem! Det är jag värd.. Eller nåt.. ;)

Inga kommentarer: