fredag 19 november 2010

Ja så var det fredag igen då

Har vart en hyfsad lugn dag idag. Det har ringt en del, men det har inte vart så hysteriskt mycket att göra som tur var.
Nåt annat trevligt var att jag har faktiskt sovit hela natten utan att vakna en endaste gång, vaknade av väckarklockan, det var riktigt skönt!!!
Nu sitter jag här och slappar framför datorn och väntar på att Per ska komma hem, sen ska han visst ut och springa lite, jag ska väl följa med och gå antar jag. Går ju inte så fort nuförtiden, men det får gå ändå. Han får springa i sin takt och jag går i min takt! =)

I helgen blir det nog lugnt, blir väl en tur ner till Borensberg för att fira min käre bror lite i förskott. Han fyller inte år förrän i december, men då var mamma och pappa bortresta så vi tar det nu istället. Så imorgon blir det ut att jaga present. eller, jag vet vad jag ska köpa, gäller bara att hitta det. Kanske blir det en present från Oskar oxå till sin käre morbror ;) Vi får se vad vi hittar för skojsigt! ;)

Annars har det inte hänt så jättemycket skoj.. Bortsett från att elvispen paja igår när jag skulle vispa grädde till pannkakorna.. Fast det var väl kanske inte så skoj direkt..
Helt plötsligt började den låta konstigt och den började gå väldigt tungt och så kom det nån konstig lukt oxå.. O när jag kollade ner i grädden låg det som metallspån i grädden.. Not so nice! Blev pannkaka utan grädde den här gången.. Så en ny elvisp vill vi härmed lägga till på julönskelistan! =) Menmen, den har ju några år på nacken så det var väl kanske inte helt oväntat...!

Inga kommentarer: