tisdag 2 november 2010

Lugn tisdagkväll

Ja sånt behövs nuförtiden, man e ju inte speciellt pigg på kvällarna nu längre.. Man känner sig ju inte speciellt smärt och smidig längre (fast det har jag väl egentligen aldrig vart heller ifall nån skulle tro det.. ;) ). Bara att vända sig i sängen är ett projekt för sig, och värre blir det väl. Är bara glad att jag inte gått upp allt för mycket i vikt än så länge. Får fortfarande på mig mina "gamla" kläder, bara en mage och ett par bröst som sitter i vägen...! Det jobbigaste nu är väl att den ibland lägger sig så fint så den ligger precis över lungorna så det blir lite tungt att andas, och även blodvolymen har väl ökat en del så bara att gå upp en trappa så är man helt död sen...! Jaja, det är övergående och allt det jobbiga glömmer man när man känner den lilla rackarn sparka där inne :) Undrar om den har börjat få hicka nu oxå, ibland hoppar det till väldigt där inne...
Igår tog vi oss en tur in på Babyland i Skärholmen och kollade lite barnvagn.. Börjar väl bli dags för det nu. Vi är väl inne på att köpa begagnat och det finns en hel del ok på Blocket, men det kan ju va bra att kolla i butik först så man har nån aning om vad man ska ha för nåt.. Efter det var vi ute och gick en sväng.. Eller, vi gick bort till Sätra ip, sen sprang Per runt ett antal varv på 400m-banan och jag gick. Nästan 10 varv hann jag få ihop så det blev väl ca 5km allt som allt med promenad dit och hem. Det var skönt att komma ut och röra på sig lite, men jag hade sjukt ont i ryggen när vi kom hem så blev det sängen med benen i högläge! =)

Ikväll kom Fredde och Millan över på fika en liten stund. Det var lugnt och trevligt, spelade lite PS3 och sen åkte de hem vid nie nånting. Börjar bli dags att hoppa i sängen för lilla mamma här, börjar bli lite trött nu..

Inga kommentarer: